juliaNV09B

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Julia - 9 september 2011 10:26

Har nu skapat denna blogg för att kunna visa min handledare vad jag åstadkommit, och kommer åstadkomma! ;) 


Har hittat en del littaratur som är instressant, samt några personer jag skulle vilja prata med. (vissa av dem är upphovsmännen till litteraturen)

Här har vi dem:

Per Snaprud - författare till Musik på Hjärnan.

Töres Theorell - författare till Noter om musik och hälsa.

Marie Helsing - har skrivit en artikel, samt hörts i P1 under våren, om musikens nedstressande funktion.

Fredrik Ulén - musiker och hjärnforskare (tror jag det var). Det var min musiklärare som berättade om honom.


Det är väl undefär vad jag åstadkommit hittils.

Jag ska:

Leta upp böckerna, på något bibliotek, vilket?

Be Magnus om nummer/mailadress till Fredrik.

Lyssna på musik, stressa ner och BLI FRISK!!!!!


hejdå bloggen! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hur musik påverkar hjärnan.
detta är min blogg om mitt projektarbete! den kommer att fungera lite som en dagbok, och ett bollplank för idéer osv :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards